Isnin, 3 Mei 2010

YES!!!

Walau sekadar satu intaian
kerana di hati ingin tahu
Cukup! Cukuplah sudah untuk
ku putuskan apa yang ada di fikiran ku

YES! Aku bisa lakukan
semestinya demikian kerana dulu
aku sudah pernah diuji
berkali-kali
dan aku tak pernah mahu menyerah kalah
apatah lagi berputus asa

Tuhanku menguji ku lagi
aku letakkan kepercayaanku kepada-Mu
sungguh Engkau lebih tahu apa yang terbaik
buat ku

Semua yang telah ku lalui
aku redha kerana Dikau yang lebih tahu
apa hikmah berselindung di balik semua itu
keakuran ku atas segalanya yang Kau tentukan
lagi membuat aku cinta pada-Mu

Terima kasih Tuhan ku
Terima kasih Cinta.

Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...