Rabu, 19 Mei 2010

Nota Buat Orang2 Yang Telah Melakukan Kejahatan Kepada Ku dan Rakan2 Ku

Jadi kau sangka dapat melunturkan semangat ku dengan kejahatan mu? Kau lemahkan semangat rakan2 ku, hingga mengganggu emosi dan ketenangan ku, apa kau fikir aku akan membiarkan kau bermaharaja lela sesuka hati mu? Apakah dengan menghancurkan kehidupan orang lain, kau akan dapat selama-lamanya menggelar dirimu yang maha berkuasa?

Sorry!!!! Yang Maha Berkuasa cuma Allah, dan Dia bukan syaitan seperti diri mu. Dia adalah Tuhan sekalian alam, yang akan menghukum mu dan sekutu2 mu kerana kejahatan dan kekejaman yang telah kamu lakukan, mencabut kebahagiaan orang lain agar nafsu mu puas menyaksikan kejatuhan dan kehancuran yang kononnya kamu dambakan. Kerana hasad dengki kamu mencipta sengketa di antara kita. Kerana kamu tidak tahan melihat kelebihan2 orang lain, kamu cemburu lalu kamu belit dirimu dengan syaitan durjana, kamu rela dilaknati demi mencapai hajatmu memusnahkan orang2 yang kamu tidak rela mereka jauh lebih baik dan hebat dari diri mu.

Kamulah yang akan jatuh dan hancur lantaran perkara2 batil yang telah kamu lakukan. Ingat! Tidak akan luntur semangat ku dan semangat rakan2 ku. Akan kami perangi kamu kerana Allah, kerana kekejaman kamu yang telah menghancurkan nyawa orang2 lain yang tidak berdosa. Allahu Akbar!!!

Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...