Khamis, 27 Mei 2010

Cuti Sekolah!!!


Yeeeaaayyyyyy!!!! It's school holiday!!!.. Best nya dapat bercuti lama!!! wah! Mesti semua guru dan students SEMEKEB menantikan saat2 ni.. Tapi kenapa saya rasa macam there is something amiss.. Macam I lost or missed something. I think I do like school holiday, but why do I feel that I left my heart in school??? Uwwaaaaaa... will miss the school and everyone there.
Hmmm.. so, what will I do during this holiday? Hmmm.. Beberapa orang kawan ajak ke Kundasang, ada pula juga yang ajak ke pulau, waduh! Tidak tahu mana satu mahu pergi ni. Pada masa yang sama, I have some important things to attend to, very important in deed..

I put some pictures of SEMEKEB and the people there.. Harap kamurang jangan marah ya, but enjoy! :-)


Aaaahhhhh... how come I miss the school and its people so much, it's just the start of the holiday. Hmmmm... perasaan ni mengingatkan saya pada suatu ketika saya bertugas di SMT Labuan. Saya pernah mengalami perasaan seperti ini, bila murid2 tersayang bakal meninggalkan sekolah kerana tamat SPM. Tapi, ini baru cuti pertengahan tahun! Maybe I am happy being in this school hmmm :-D


Oh! Bestnya dapat tengok and enjoy gambar2 yang diambil oleh warga Semekeb. Chot, Pala, Kim, Barry dan yang lain2, saya letak gambar2 ni di sini, harap ok, ya ;-)


Kreatif la jurufoto2 ni dan anak2 buahnya. Pandai budak2 ni buat pose ala2 drama Nur Kasih, artis, models dan gaya high school musical hahahahahaha! Kalau lah saya terer snap gambar2 mcm ni and then edit jadi macam gambar2 ni. Tapi apa2 pun, saya akan link lagi gambar2 yang berkaitan dengan Semekeb ni. Sekolah ni terletak kira2 10km dari bandar Keningau. Saya suka persekitarannya yang tenang dan tidak jam macam di bandar :-) The people are nice too. Mostly health conscious, which is good. Selalu saya diingatkan tentang menjaga kesihatan, alhamdulillah.


Ok! Have to attend to other things.. Hmmm.. Miss the school and my students..

Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...