Khamis, 27 Mei 2010

Sukan Sekolah.

Siang tadi ada sesi latihan sukan dengan budak2 rumah sukan. 1st time dapat rumah sukan dengan warnanya dikaitkan dengan nama2 mobile telco, namely: maxis (hijau), celcom (biru), digi (kuning) & hotlink (merah). Teringat masa mesyuarat pemilihan AJK hari tu, budak2 datang ke mesyuarat buat lawak "cikgu, kami mau tukar simkad. boleh?" hahaha... pandai kamurang ya..

Bila berada dalam keadaan yang lively macam di padang, rasa release stress bekerja, hehe.. Dapat bergaul dengan rakan2 n murid2 tersayang, besssssssssttt! :-) Lagi pun sudah lama tidak turun padang. Macam rindu pula hehe.. Di padang, walaupun terasa bahang mentari menyebabkan berpeluh2, tapi keseronokan berada di sana dan melatih anak2 didik acara2 mereka, fuh! Hanya Tuhan saja yang tahu betapa best nya dapat turun padang :-)

Tengok lah gambar budak2 kecil sedang berlari ni, comel kan hehe.. Seronok tengok anak2 murid bertanding dalam sukan. Rasa gembira tengok mereka melakukan apa yang mereka suka lakukan dalam acara sukan. Semoga anda gembira bersukan my dear students!!! Hehe

Sukan sekolah akan diadakan selepas cuti sekolah pertengahan tahun ni, wah! Mesti banyak perkara yang nak dibuat ni nanti... Ooooppsss.. suddenly teringat.. ada kerja belum siap!!!! Yaaaayyyyy!!!! Gotta go!

Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...