Khamis, 1 Januari 2009

Not Bad..


Sepanjang setahun jadi ahli Prepaid4u dan mymode, komen saya tentang pencapaian saya dalam mymode adalah saya seorang yang lembap dalam hal promo2 ni. Namun, setiap minggu dan bulan, tetap ada juga bonus yang masuk. Pangkat pun dah CM dan dalam Junior CM Club. No wonder la bonus ada meningkat.
Kalau nak tengok lebih jelas, klik gambar kat atas ni.
Ada juga ketikanya saya dapat bonus sikit saja, sebab sangat sibuk masa tu. Prepaid4u membantu saya mendapatkan downlines walaupun mengambil masa sikit. But that is better than not getting any at all, kan.
Sesiapa yang berminat nak dapatkan bonus dengan cara mengguna dan/atau menjual reload dan mempromosikan keahlian Prepaid4u & Mymode, lawati laman web saya:
Jom join Prepaid4u & Mymode!



Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...