Jumaat, 10 Disember 2010

Malas.. Mahu Fikir..

Gambar ni dipetik dari laman web
http://kini2u.com/v1/category/info/page/4/ 
Mmmm... Bonus masuk 1hb lepas. My brother said so, my friend also said the same thing. Tapi sekarang sudah 10hb. Bonus saya belum masuk pun ke akaun bank saya. Mmmmm... kenapa ya? Sudah call kerani ofis, dia sudah check dalam senarai, memang ada nama saya. Saya pun check lah bank statement bermula 1hb. Memang belum masuk bonus tu. Dia pun terkejut kenapa belum masuk. Kenalah call AG... Now... Waiting... Malas mahu fikir sangat.. Buat sesak fikiran saja. Apa-apa pun, aku redha saja ya Allah sebab memang itu yang sepatutnya aku buat. Dengan redha pada apa yang Kau tentukan, hati dan fikiran jadi tenang. Tentunya, Kau lebih tahu apa yang terbaik buat ku.. Ku serahkan segalanya kepada Mu..

Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...