Jumaat, 28 Disember 2007

Catatan Minggu Ke-3 Bersama Biz MyMode Prepaid

Assalamu alaikum & Salam sejahtera..

Terima kasih kerana masih menjadi pengunjung setia laman blog saya. Ini merupakan post saya yang ke-3. Pada saat ini juga, sudah lebih 3 minggu saya menjadi ejen MyMode Prepaid. Pada hari isnin lepas, saya telahnaik pangkat dari Mobile Agent --> Mobile Manager. Alhamdulillah..

Perasaan saya menjalankan biz ni? Seronok juga. Lucu pun ada sebab biz saya mainly uses my handphone. Selain tu, saya guna juga internet, but untuk tujuan promosi, saya belum menggunakan internet sepenuhnya. Insya Allah, one of these days, I will try to use it to recruit more potential people yang nak mengembangkan potensi pendapatan dan potensi diri mereka. This biz, as I found out, bukanlah semata-mata tentang menjual/ mengguna prepaid atau mendapatkan downline sahaja... more than that, ramai yang berminat dalam biz ini, I think, mendapat banyak perubahan positif dalam diri mereka, jika diusahakan dengan sungguh2.

Anyway, saya nak tunjuk bonus statement saya pada minggu ke-3 ni, hehehe... Banyak? No lah... but as a beginner to this industry, teruja jugalah... it is a motivation to find out that HEY! THIS BIZ IS WORKING! Check out statement ni kat bawah sekali...

Salaam..

Naimah AG

Tiada ulasan:

Ingin dapatkan supplement Shaklee yang sesuai untuk keluarga anda?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Eim Ag untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Eim Ag
Shaklee ID : 1167951
013-8833739 (SMS, Call, Whatsapp)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...